За 11 місяців 2025 року кількість звернень до центрів обслуговування платників Головного управління ДПС у м. Києві щодо отримання адміністративних послуг становить 401 926. Протягом зазначеного періоду фахівцями надано 374 539 адміністративних послуг, що включає в себе видачу довідок, свідоцтв, ліцензій та іншого.
Протягом січня – листопада 2025 року видано 95 919 карток платників податків, внесено до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Водночас 378 фізичних осіб отримали відмітку до паспорта громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
Відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суму нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору отримали 24 696 громадян.
З метою забезпечення можливості використання кваліфікованого електронного підпису платниками податків, як юридичними, так і фізичними особами, отримано 42 252 електронні довірчі послуги.
Зареєстровано 5 830 реєстраторів розрахункових операцій, 9 346 книг обліку розрахункових операцій та 604 розрахункові книжки.
За 11 місяців 2025 року 6 417 СГД зареєстровано платниками податку на додану вартість та 8 675 платників отримали витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
Підготовлено та видано платникам 37 205 довідок про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Від початку 2025 року платниками єдиного податку зареєстровано 40 188 СГД та 71 552 платника отримали витяг з реєстру платників єдиного податку. Окрім того, внесено 38 844 зміни до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку, а також 2 377 платників податків виключено з реєстру платників єдиного податку.
Надано 18 875 послуг щодо отримання ліцензії, внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального, припинення дії ліцензій, надання витягів з зазначених Єдиних реєстрів ліцензіатів, внесення та виключення місць зберігання алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, до/з Єдиного реєстру місць зберігання, а також внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі місць зберігання.
У січні – листопаді 2025 року видано 7 610 довідок - підтвердження статусу податкового резидента України, 44 довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку - резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, 300 довідок про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію), 473 довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) та 914 довідок про доходи.
Від початку 2025 року 1 580 підприємств (установ, організацій) включено до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесено 208 змін до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організацій. Також надано 2 504 витяги з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Контакт-центр ДПС: https://tax.gov.ua/others/kontakt-tsentr/
Мобільний застосунок «Моя податкова»:
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua
iOS https://t1p.de/lgu5a
Онлайн-навчання:
https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/
Для оперативної комунікації з інститутами громадянського суспільства в ДПС Києва діє комунікаційна податкова платформа:
kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підпишись на YouTube-канал ДПС Києва:
https://cutt.ly/UgBni5e