Пунктом 11.4 розд. ХІ Порядку № 1588 встановлено, що у разі ліквідації банку голова ліквідаційної комісії або уповноважена особа Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію банку протягом десяти днів від дня прийняття Національним банком України рішення про відкликання банківської ліцензії зобов’язаний подати до кожного з контролюючих органів, у яких перебувають на обліку банк, його відокремлені підрозділи, такі документи:
заяву про ліквідацію або реорганізацію платника податків за формою № 8-ОПП;
інформацію про місце та строк приймання вимог кредиторів;
копію рішення Національного банку України про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію банку;
копію рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб про призначення уповноваженої особи Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію банку у разі відкликання Національним банком України банківської ліцензії за пропозицією Фонду гарантування вкладів фізичних осіб або копію рішення загальних зборів банку про обрання ліквідаційної комісії у разі ліквідації банку за рішенням власників банку.
Згідно з п. 11.10 розд. XI Порядку № 1588 до завершення строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог, а також у день отримання запиту від суб’єкта державної реєстрації контролюючий орган передає до Єдиного державного реєстру (далі – ЄДР) у порядку інформаційної взаємодії між ЄДР та інформаційними системами Центрального контролюючого органу відомості:
про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою № 30-ОПП (додаток 14 до Порядку № 1588);
про узгодження плану реорганізації юридичної особи за формою № 31-ОПП (додаток 15 до Порядку № 1588) – у разі наявності податкового боргу при реорганізації юридичної особи.