- Головна
 
                                                - Окремі сторінки
 
                                                - Архів
 
                                                - Як погашуються грошові зобов’язання (податковий борг) у разі реорганізації платника податків та чи є підстави для зупинення або відстрочення стягнення податкового боргу?
 
                                    
     
        
            Як погашуються грошові зобов’язання (податковий борг) у разі реорганізації платника податків та чи є підстави для зупинення або відстрочення стягнення податкового боргу?
            
                опубліковано 15 листопада 2021 о 10:07            
         
        
		
            
                
	            
                
                   Порядок погашення грошових зобов’язань або податкового боргу у разі реорганізації платника податків визначено ст. 98 ПКУ та р. V Порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10 жовтня 2013 року № 574. 
    ПКУ не передбачено підстав для зупинення або відстрочення стягнення податкового боргу платника податків, який реорганізується, оскільки згідно з п. 98.7 ст. 98 ПКУ реорганізація платника податків не змінює строків погашення грошових зобов’язань або податкового боргу платниками податків, утвореними у результаті такої реорганізації.