Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Які особи та яким чином, у т. ч. в електронному вигляді (за допомогою якого меню Електронного кабінету) можуть подати запит та отримати витяг з Реєстру неприбуткових установ та організацій?

опубліковано 14 грудня 2021 о 14:34

Запит про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр) подається особисто представником неприбуткової організації чи уповноваженою на це особою або надсилається поштою контролюючому органу за основним місцем обліку неприбуткової організації за формою згідно з додатком 3 до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету  Міністрів  України  від  13 липня  2016  року № 440 (далі - Порядок № 440).

Витяг з Реєстру або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі (далі – Повідомлення) надсилається поштою за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків або особисто вручається платнику податку (його представнику) за основним місцем обліку платника податків.

Режим «Листування з ДПС» приватної частини інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» забезпечує можливість направлення платником до органу ДПС разом із супровідним листом запиту за встановленою формою, згідно з додатком 3 до Порядку № 440, у форматі pdf (обмеження 5 МБ).