Згідно з п. 2.6 розд. ІІ Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 14 листопада 2014 року № 1130 (далі – Положення № 1130) державні податкові інспекції, які є їхніми структурними підрозділами, здійснюють:
приймання заяв, контроль за повнотою даних щодо відповідності нормативним документам;
обробку даних заяв та документів щодо реєстрації, перереєстрації, анулювання реєстрації платників ПДВ;
реєстрацію, перереєстрацію, анулювання реєстрації платників ПДВ;
формування і надання витягів з Реєстру автоматизованого банку даних (далі – Реєстр);
підготовку та обробку документів щодо відміни анулювання реєстрації;
моніторинг платників ПДВ, включених до Реєстру.
У разі виникнення у особи запитань щодо заповнення певних розділів реєстраційної заяви за ф. № 1-ПДВ, пов’язаних із діяльністю виключно такої особи у конкретному випадку, їй необхідно звернутися до контролюючого органу за своїм місцезнаходженням (місцем проживання).