Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Управління документального забезпечення та електронного документообігу

, опубліковано 25 лютого 2025 о 15:04

Адреса управління:
Київ, вул. Шолуденка, 33/19

Індекс та назва управління:
26-15-32 управління документального забезпечення та електронного документообігу

Начальник управління:
Нагорна Юлія Володимирівна

Структура управління:
відділ первинної обробки кореспонденції та загального документообігу
відділ приймання, реєстрації та обробки вихідної кореспонденції
відділ електронного документообігу та роботи з документами ДСК
перший відділ організації документообігу
другий відділ організації документообігу
третій відділ організації документ документообігу ування
четвертий відділ організації документообігу
п’ятий відділ організації документообігу
шостий відділ організації документообігу
сьомий відділ організації документообігу
восьмий відділ організації документообігу
відділ архівного діловодства
 

Основні завдання і функції управління: 
забезпечення ефективної організації вхідних та вихідних документопотоків в Головному управлінні ДПС у м. Києві;
забезпечення дотримання вимог до підготовки електронних та паперових документів та організації роботи з ними;
забезпечення укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів; 
забезпечення розроблення номенклатури справ Головного управління ДПС у м. Києві;
забезпечення інформаційної взаємодії з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями, що належать до сфери управління центральних або місцевих органів виконавчої влади через СЕВ;
організація та контроль за роботою структурних підрозділів Головного управління ДПС у м. Києві з документами з грифом «Для службового використання»;
організація приймання у ЦОП заяв на отримання адміністративних послуг, інших документів;
надання довідкової інформації у телефонному режимі платникам податків.