Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до Головного управління ДПС у м. Києві в січні – березні 2023 року

опубліковано 13 липня 2023 о 15:56

Робота зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у м. Києві  здійснюється відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України  від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.06.2020 № 297, з метою забезпечення реалізації конституційного права кожного громадянина України на звернення та задоволення законних прав і інтересів, упередження виникнення непорозумінь та конфліктних ситуацій, всебічного розгляду кожного звернення громадянина, проведення роз’яснювальних консультацій, прозорості в роботі, формування позитивного іміджу податкових органів.

Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Головного управління ДПС у м. Києві, адже право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян.

З початку року до Головного управління ДПС у м. Києві  надійшло 1592 письмових звернень громадян, що на 798 звернень менше, ніж за відповідний період 2022 року (794), з них: 1592 заяв (100 відс.), 0 скарг (0 відс.), 0 пропозицій (0 відс.). 

Усі звернення розглянуто, опрацьовано, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки. 

З початку року до Головного управління ДПС у м. Києві надійшли:

3 повторних звернення громадян (січень – березень 2022 року – 0 звернень);

8 неодноразових звернень громадян (2022 рік – 0 звернень);

14 колективних звернень від 144 громадян (січень – березень 2022 року – 6 звернень від 32 громадян).  

За перший квартал 2023 року скарг до Головного управління ДПС у          м. Києві не надходило (січень – березень 2022 року – 0).

Найбільшу питому вагу у загальній кількості займають звернення щодо податкової політики – 1592 (100 відс.), з них: 

790 – податок на доходи з фізичних осіб; 

450 – податок на майно; 

121 – єдиний соціальний внесок;

113 – контрольно-перевірочна робота;

57 – реєстрація та облік платників податків;

21 – інформування про ухилення від оподаткування; 

19 – реєстраційні номери облікових карток платників податків; 

13 – податкова звітність;  

4 – податок на прибуток підприємства; 

3 – єдиний податок; 

1 – виконання судових рішень.