Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

ЗВІТ про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до Головного управління ДПС у м. Києві в січні – червні 2023 року

опубліковано 13 липня 2023 о 15:59

Робота зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у м. Києві  здійснюється відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України  від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.06.2020 № 297, з метою забезпечення реалізації конституційного права кожного громадянина України на звернення та задоволення законних прав і інтересів, упередження виникнення непорозумінь та конфліктних ситуацій, всебічного розгляду кожного звернення громадянина, проведення роз’яснювальних консультацій, прозорості в роботі, формування позитивного іміджу податкових органів.

Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Головного управління ДПС у м. Києві, адже право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян.

З початку року до Головного управління ДПС у м. Києві надійшло 3102 письмових звернення громадян, що на 1718 звернень більше, ніж за відповідний період 2022 року (1384), з них: 3101 заяви (100 відс.), 0 скарг (0 відс.), 1 пропозиція (0,03 відс.). 

Усі звернення розглянуто, опрацьовано, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки. 

З початку року до Головного управління ДПС у м. Києві надійшли:

11 повторних звернень громадян (січень – червень 2022 року – 0 звернень); 

8 неодноразових звернень громадян (січень – червень 2022 року – 0 звернень);  

34 колективних звернень від 333 громадян (січень – червень 2022 року – 10 звернень від 40 осіб).  

За перше півріччя 2023 року скарг до Головного управління ДПС у м. Києві не надходило (січень – червень 2022 року – 0).

Найбільшу питому вагу у загальній кількості займають звернення щодо податкової політики – 3102 (100 відс.), з них: 

1498 – податок на доходи з фізичних осіб; 

850 – податок на майно; 

295 – єдиний соціальний внесок;

249 – контрольно-перевірочна робота;

95 – реєстрація та облік платників податків;

41 – інформування про ухилення від оподаткування; 

32 – реєстраційні номери облікових карток платників податків; 

31 – податкова звітність;  

6 – податок на прибуток підприємства; 

4 – єдиний податок; 

1 – виконання судових рішень.