Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до Головного управління ДПС у м. Києві в січні – вересні 2024 року

опубліковано 11 жовтня 2024 о 15:26

Робота зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у м. Києві  здійснюється відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України  від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.06.2020 № 297, з метою забезпечення реалізації конституційного права кожного громадянина України на звернення та задоволення законних прав і інтересів громадян, прозорості в роботі податкових органів та формування їх позитивного іміджу.

Робота зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямів діяльності Головного управління ДПС у м. Києві, адже право на звернення є одним з прав, закріплених Конституцією України.

За січень – вересень 2024 року до Головного управління ДПС у м. Києві  надійшло 4902 письмових звернення громадян, що на 355 звернень більше, ніж за відповідний період 2023 року (4547), з них: 4899 заяв (99,9%), 0 скарг (0 %), 3 пропозиції (0,1%). 

Усі звернення розглянуто, опрацьовано, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки. 

За січень – вересень квартали 2024 року до Головного управління ДПС у м. Києві надійшли:

20 анонімних звернень (січень – вересень 2023 року – 7 звернень);

20 колективних звернень від 185 громадян (січень – вересень 2023 року –45 звернень від 520 осіб);

3 неодноразових звернення громадян (січень – вересень 2023 року – 9 звернень);

4 повторних звернення громадян (січень – вересень  2023 року – 15 звернень);

2 дублетних звернення громадян (січень – вересень 2023 року – 6 звернень).

Всі звернення (4902) стосувались питань фінансової, податкової, митної політики, в т.ч.:

з питань єдиного соціального внеску 548 звернень (11 відс.);

з питань податкової політики – 4354 (89 відс.), з них з питань: 

податку на майно – 1905; 

податку на доходи з фізичних осіб – 1574; 

проведення контрольно-перевірочної роботи – 613;

реєстрації та обліку платників податків – 89;

інформування про ухилення від оподаткування – 85; 

податкової звітності –43;  

реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 28;

єдиного податку – 9; 

податку на додану вартість – 4;

податку на прибуток підприємства – 3;

акцизного податку – 1.