Сьогодні столичною податковою було проведено онлайн засідання «круглого столу», у ході якого обговорювались питання, щодо порядку та умов включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Відкрила захід заступник начальника Головного управління ДПС у м. Києві Ельвіра Пруднікова, яка нагадала, що запит про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр) подається особисто представником неприбуткової організації чи уповноваженою на це особою, або надсилається поштою контролюючому органу за основним місцем обліку неприбуткової організації за встановленою Порядком ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій формою.
Витяг з Реєстру або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі надсилається поштою за адресою платника податків або особисто вручається платнику податку або його представнику за основним місцем обліку платника.
«Зауважу, що новостворені неприбуткові підприємства, установи та організації наразі мають можливість в приватній частині «Електронного кабінету», користуючись режимом «Листування з ДПС», направити до органу ДПС разом із супровідним листом, запит щодо реєстрації у Реєстрі неприбуткових організацій», – наголосила Ельвіра Миколаївна.
Крім того, фахівці столичної податкової зазначили, що у разі, якщо неприбуткова організація використовує активи не за цільовим призначенням, то вона втрачає свій статус неприбутковості.
Під час засідання фахівці столичної податкової розглядали конкретні ситуаційні питання щодо заповнення звітності неприбутковими організаціями, акцентували увагу на порядку виправлення помилок тощо.
Захід завершився у форматі питання-відповіді.