«Протягом січня – вересня поточного року на сервіс «Пульс» звернулися 386 заявників м. Києва. Порівняно з відповідним періодом минулого року кількість звернень зменшилася на 106 звернень, або на 27 %», – зазначила начальник податкової м. Києва Злата Лагутіна.
Найбільшу питому вагу склали звернення щодо списання податкового боргу з ЄСВ – 55 звернень (14 %) та нарахування в інтегрованих картках – 52 звернення (13 %).
Також Злата Володимирівна додала, що з початку 2021 року Головним управлінням ДПС у м. Києві забезпечено своєчасний розгляд 574 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова «гаряча лінія». Найбільш актуальне питання, серед тих, що надходили на Урядову «гарячу лінію», щодо проведення перевірок дотримання податкового законодавства (у т.ч. з припинення діяльності, надання роз’яснень по перевіркам) – 159 звернень, або 28 % від загальної кількості.
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:
https://t.me/infoTAXbot
Підписуйтеся на канали інформування ДПС:
https://t.me/tax_gov_ua
facebook.com/TaxUkraine/
youtube.com/TaxUkraine