Темі «Комунікаційні навички. Управління емоціями під час роботи з людьми» було присвячено дводенний семінар – навчання для фахівців столичних центрів обслуговування платників.
Досвідчені тренери Київської школи економіки Віра Усик та Світлана Котляревська розповідали фахівцям ЦОП ДПІ Києва про ефективний процес комунікації із відвідувачами.
Під час семінарів – навчань, першочергово, було приділено увагу поняттю «комунікація», її особливостям та специфіці процесу. Комунікація – це постійний та послідовний процес, який має бути зрозумілим, об’єктивним та двостороннім.
Окрім того, спікери акцентували увагу фахівців ЦОП на питанні налагодження комунікації у разі виникнення непередбачених та спірних ситуацій з відвідувачами та розглянули питання, що стосуються опанування емоцій.
Співробітники ЦОП не лише дізналися, що таке процес ефективної комунікації, а й попрактикувалися на конкретних прикладах.
Надалі фахівці впроваджуватимуть в роботі нові знання та навички, які засвоїли під час семінарів – навчань.
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:
https://t.me/infoTAXbot
Підписуйтеся на канали інформування ДПС:
https://t.me/tax_gov_ua
facebook.com/TaxUkraine/
youtube.com/TaxUkraine