Головне управління ДПС у м. Києві наголошує, що у разі зміни фізичною особою – платником податків особистих реєстраційних даних, а саме: місця проживання (податкової адреси), прізвища, ім’я, по батькові, тощо, такий платник зобов’язаний, протягом місяця з дня виникнення таких змін, повідомити податкові органи шляхом подання Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР (далі – Заява за ф. № 5ДР).
Заява за ф. № 5ДР подається за вибором платника податків в один з таких способів:
1) особисто або через законного представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого контролюючого органу.
Ознайомитися з адресами та режимом роботи Центрів обслуговування платників міста Києва можна на субсайті Головного управління ДПС у
м. Києві: https://kyiv.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/67502.html.
2) засобами електронного сервісу «Електронний кабінет».
Для входу до Електронного кабінету необхідно перейти за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, або через субсайт Головного управління ДПС у м. Києві офіційного вебпорталу ДПС. Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється виключно за наявності кваліфікованого електронного підпису.
Приклад заповнення Заяви за ф. № 5ДР дивіться за посиланням: https://cutt.ly/pYLEkfe.
Наголошуємо, що своєчасне внесення фізичними особами достовірної інформації про свої особисті реєстраційні дані дозволить вчасно отримати адресну інформацію від податкової, зокрема, податкові повідомлення – рішення про нараховану суму земельного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та транспортного податку, що дозволить уникнути накопичення боргу.