Сьогодні у столичній податковій службі відбувся черговий вебінар для платників податків Києва. Тема заходу: «Особливості подання заяви за формою № 5ДР».
«Для заповнення заяви за ф. № 5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних. Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія – необхідно пред’явити документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/ перебування», – наголосив заступник начальника столичної податкової Вадим Дідок під час заходу.
Спікери податкової повідомили, що внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – ДРФО) здійснюється протягом трьох робочих днів від дня подання фізичною особою заяви за ф. № 5ДР до податкового органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), у разі звернення до будь-якого податкового органу – до п’яти робочих днів.
Також податківці закцентували увагу слухачів на тому, що у разі виявлення недостовірних даних або помилок у поданій заяві за ф. № 5ДР фізичній особі може бути відмовлено у внесенні змін.
Завершальний етап вебінару відбувся у форматі Q&A.
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:
https://t.me/infoTAXbot
Підписуйтеся на канали інформування ДПС:
https://t.me/tax_gov_ua
facebook.com/TaxUkraine/
youtube.com/TaxUkraine