Головне управління ДПС у м. Києві звертає увагу, що громадяни мають можливість самостійно отримати інформацію з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків (далі – Державний реєстр).
Так, для фізичних осіб в Електронному кабінеті (https://cabinet.tax.gov.ua) функціонує сервіс: «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС».
Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Щоб отримати інформацію з Державного реєстру достатньо лише подати запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків за допомогою засобів Електронного кабінету. У відповідь на запит фізична особа отримує відомості з Державного реєстру в електронному вигляді, засвідчені кваліфікованою електронною печаткою ДПС.
Електронний документ, засвідчений кваліфікованою електронною печаткою ДПС, є аналогом паперового документа, виданого контролюючим органом.
Інструкцію щодо дій користувача для отримання такого електронного документа можна переглянути у приватній частині Електронного кабінету в розділі: Допомога → ЕК для громадян → Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Перевірити достовірність електронного документа можна через вебпортал Центрального засвідчувального органу в розділі: Довірчі послуги → Перевірити підпис за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Одержувач документа отримує можливість ідентифікувати підписувача документа та перевірити цілісність електронного документа.