Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У 2021 році на сервіс «Пульс» надійшло 493 звернення

, опубліковано 27 січня 2022 о 08:46

«Протягом 2021 року на сервіс «Пульс» надійшло 493 звернення від столичних платників податків. У порівнянні з 2020 роком кількість звернень на сервіс «Пульс» зменшилася на 129 звернень, або на 26 %», – про це повідомила начальник податкової м. Києва Злата Лагутіна.  

Переважна більшість питань, порушених заявниками у зверненнях на сервіс «Пульс», стосувалася нарахувань в інтегрованих картках платників (93 звернення).

Крім того, начальник столичної податкової зауважила, що протягом січня – грудня 2021 року Головним управлінням ДПС у м. Києві забезпечено своєчасний розгляд 691 звернення, яке надійшло на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова «гаряча лінія».

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:

https://t.me/infoTAXbot

Підписуйтеся на канали інформування ДПС:

https://t.me/tax_gov_ua

facebook.com/TaxUkraine/

youtube.com/TaxUkraine