Упродовж 2023 року на сервіс «Пульс» надійшло 848 звернень від фізичних та юридичних осіб.
Найактуальнішими питаннями, що порушувалися заявниками у зверненнях на сервіс «Пульс» протягом 2023 року були:
повідомлення про порушення податкового законодавства – 160 звернень;
актуалізація та виправлення даних в ІКП, облікових даних, даних реєстрів – 91 звернення;
реєстрація ПН/РК в ЄРПН та розгляд ТДПП, включення до Реєстру ризикових – 79 звернень;
функціонування електронних сервісів Електронного кабінету – 71 звернення.
Всі звернення, які перебували на розгляді в Головному управлінні ДПС у м. Києві своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства.
Підписатися на YouTube-канал Головного управління ДПС у м. Києві:
https://cutt.ly/UgBni5e
Комунікаційна податкова платформа для громадськості та бізнес-спільноти:
kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підписатися на телеграм-канал ДПС:
https://t.me/tax_gov_ua