Столична податкова запровадила новий сервіс для людей з порушеннями слуху – послугу перекладу жестовою мовою у Центрах обслуговування платників (ЦОП).
Це рішення покликане забезпечити доступність отримання адміністративних послуг для всіх громадян, незалежно від особливостей сприйняття інформації.
Як це працює?
• Біля віконця обслуговування в ЦОП розміщено наліпку зі спеціальним QR-кодом.
• Платник сканує його смартфоном та отримує доступ до відеозв’язку з професійним перекладачем Українського товариства глухих (УТОГ).
• Перекладач допомагає у реальному часі вести діалог із працівником податкової служби.
Нововведення для платників столичної податкової є безплатним та реалізується в межах стратегії створення безбар’єрного простору в Україні, за ініціативи першої леді України Олени Зеленської.
Інші елементи доступності в ЦОПах ДПС Києва:
• Тактильні засоби для орієнтування– для людей з порушеннями зору.
• Кнопка виклику персоналу для маломобільних груп населення.
Державні сервіси мають бути зручними та максимально доступними для кожного і столична податкова далі працює над адаптацією просторів та гідним обслуговуванням людей з різних соціальних груп.