Адреса управління:
04107, м. Київ
вул. Загорівська (Багговутівська), 26
Індекс та назва управління:
26-15-04 Управління оподаткування юридичних осіб
Начальник управління:
Мусаєва Леся Іванівна
Структура управління:
Відділ аналітичної роботи
Відділ контролю за відшкодуванням ПДВ
Відділ контролю за відшкодуванням ПДВ дипломатичним установам
Відділ податків і зборів з юридичних осіб інших галузей
Відділ податків і зборів з юридичних осіб галузі оптової торгівлі
Відділ податків і зборів з юридичних осіб галузі неспеціалізованої оптової торгівлі
Відділ податків і зборів з юридичних осіб галузі роздрібної торгівлі
Відділ податків і зборів з юридичних осіб галузі професійної, наукової та технічної діяльності
Відділ податків і зборів з юридичних осіб галузі переробної промисловості
Відділ податків і зборів з юридичних осіб галузей операцій з нерухомим майном та будівництва
Відділ податків і зборів з юридичних осіб галузі інформації та телекомунікацій
Відділ податків і зборів з юридичних осіб галузі діяльності у сфері адміністративного та допоміжного обслуговування
Відділ податків і зборів з юридичних осіб галузі транспорту, складського господарства, поштової та кур’єрської діяльності
Відділ податків і зборів з юридичних осіб галузі фінансової та страхової діяльності
Відділ податків і зборів з юридичних осіб галузі тимчасового розміщування та організації харчування
Відділ податків і зборів з юридичних осіб галузі постачання електроенергії, газу, пари та кондиційованого повітря
Відділ податків і зборів з юридичних осіб галузі надання інших видів послуг
Основні завдання і функції управління:
Основними завданнями управління є:
- адміністрування податків та інших окремих платежів до бюджетів;
- здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків, зборів та інших платежів;
- проведення камеральних перевірок податкової звітності, застосування штрафних санкцій;
- внесення у встановленому порядку пропозицій щодо вдосконалення податкового законодавства;
- вжиття комплексу заходів для реалізації вимог Регламенту ГУ;
- організації та контролю за правомірністю бюджетного відшкодування ПДВ.
Відповідно до зазначених завдань управління виконує такі функції:
- Організація та здійснення внутрішнього контролю в ГУ;
- Реєстрація та облік платників податків;
- Надання адміністративних послуг, координація та контроль за їх наданням;
- Формування та ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації;
- Організація роботи, пов’язаної із захистом персональних даних при їх обробці, відповідно до законодавства в ГУ;
- Організація сервісного обслуговування платників та діяльності Центрів обслуговування платників;
- Організація функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість;
- Забезпечення контролю за своєчасністю подання податкової звітності, нарахування та сплати податків, зборів, платежів;
- Організація та контроль за правомірністю бюджетного відшкодування ПДВ (у межах компетенції структурного підрозділу);
- Організація проведення камеральних перевірок (у межах компетенції);
- Здійснення у випадках, передбачених законом, провадження у справах про адміністративні правопорушення (у межах компетенції);
Містить таку процедуру:
- Застосування штрафних (фінансових) санкцій за несвоєчасність подання звітності, встановленої законодавством, контроль за додержанням якого покладено на ДПС, та за результатами проведення перевірок платників податків, штрафних (фінансових) санкцій до платників єдиного внеску за порушення законодавства з єдиного внеску;
- Контроль за дотриманням чинного законодавства при застосуванні спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності;
- Податковий контроль за контрольованими іноземними компаніями;
- Аналіз ризиків у частині формування плану-графіка проведення планових документальних перевірок платників податків;
- Супроводження механізму сплати грошових зобов’язань та/або податкового боргу з податків, зборів, інших платежів та єдиного внеску з використанням єдиного рахунку;
- Забезпечення інформаційної взаємодії ГУ та місцевих фінансових органів;
- Аналіз фінансової та податкової звітності платників податків;
- Надання консультацій з питань податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства;
- Забезпечення розгляду запитів і звернень народних депутатів України;
- Облік осіб-нерезидентів, зареєстрованих як платники ПДВ, контроль за дотриманням чинного законодавства в частині своєчасності і повноти нарахування та сплати ПДВ особами – нерезидентами;
- Контроль за дотриманням законодавства при адмініструванні резидентів Дія Сіті – платників податку на особливих умовах;
- Участь у межах компетенції в забезпеченні процесу автоматичного обміну звітами у розрізі країн міжнародних груп компаній;
- Організація діяльності комплаєнс-менеджера під час консультування платника податків із високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства;