Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

З початку року на сервіс «Пульс» надійшло 415 звернень

, опубліковано 24 листопада 2021 о 08:38

«Протягом січня – жовтня 2021 року на сервіс «Пульс» надійшло 415 звернень від столичних платників податків. Порівняно з аналогічним періодом 2020 року кількість звернень зменшилася на 122 звернення, або на 29 %», – про це розповіла начальник столичної податкової Злата Лагутіна.  

Щодо тематики порушених питань, то переважна більшість (65 звернень), стосуються нарахувань в інтегрованих картках платників.

Крім того, звернення на сервіс «Пульс» від громадян столиці надходили з питань списання податкового боргу з ЄСВ та щодо отримання довідок, адміністративних послуг та роботи центрів обслуговування платників.

Всі звернення, які надійшли на адресу Головного управління ДПС у м. Києві, були оперативно опрацьовані, про вжиті заходи поінформовано заявників.

Також Злата Лагутіна додала: «З початку 2021 року Головним управлінням ДПС у м. Києві забезпечено своєчасний розгляд 607 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова «гаряча лінія».

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:

https://t.me/infoTAXbot

Підписуйтеся на канали інформування ДПС:

https://t.me/tax_gov_ua

facebook.com/TaxUkraine/

youtube.com/TaxUkraine